:: آكورد حالم عوض میشه - شادمهر عقیلی ::
:: آكورد حالم عوض میشه - شادمهر عقیلی ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

  دانلود  : آكورد PDF  حالم عوض میشه Shadmehr Aghili - Halam Avaz Mishe | Giturist.com

   دوستان عزیز  برای بهتر دیدن مكان آكورد ها و گرفتن پرینت از آكورد فایل پی دی اف بالا را دانلود كنید.

توضیح درست نواختن این آهنگ در ادامه مطلب ...

شناسنامه آهنگ

خواننده : شادمهر عقیلی

آهنگ   : حالم عوض میشه

ترانه     : مونا برزویی

تنظیم  : محمد ناهیدی

ریتم : 2.4



Db                 A#m                          D#m

 

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا این که با من باش

Db             G#m                      B

 
 

کنار من تنها کنار من تنها کنار من تنها

 

B                                  Db

 

از اولین جملت فهمیده بودم زود

 

G#m                            A#m

 

عشقای قبل از تو سوء تفاهم بود

 

B                                    Db  

 

اینقدر میخوامت همه باهات بدشن

 

G#m                            A#m

 

با حسرت هر روز از کنار ما ردشن

 

A#m                    Db                                                   D#m

 

حالم عوض میشه  حرف تو که باشــه اسم تو بارونه عطر تو همراشه

 

D#m              A#m                    Db                                                               D#m

 

اون گوشه از قلبم که مال هیچ کس نیست کی با تو آروم شد اصلاّ مشخص نیســـت

 


دانلود آكورد PDF



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: